Styczeń 24, 2024
TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO LOKUM SPÓŁKA Z O.O. W ŚWINOUJŚCIU POSZUKUJE PRACOWNIKA NA STANOWISKO:
INSPEKTOR W ZESPOLE DS. INWESTYCJI I REMONTÓW
Warunki pracy:
- Wymiar czasu pracy: cały etat.
- Miejsce wykonywania pracy: teren gminy Świnoujście.
- Umowa o pracę na czas określony zgodnie z art. 25 1 kodeksu pracy z możliwością zawarcia umowy na czas nieokreślony.
Wymagania niezbędne to wymagania konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku:
- Wykształcenie wyższe lub techniczne o odpowiedniej specjalności umożliwiającej wykonywanie zadań na danym stanowisku pracy (preferowane kierunki techniczne o specjalności budownictwo lub pokrewne).
- Doświadczenie zawodowe: co najmniej 2 lata pracy lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku.
- Umiejętność czytania dokumentacji technicznej.
- Znajomość języka polskiego w mowie i w piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania powierzonych obowiązków na stanowisku pracy.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku pracy.
Wymagania dodatkowe to pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku:
- Doświadczenie w samodzielnym wykonywaniu powierzonych zadań.
- Umiejętność pracy w zespole i organizacji jego pracy.
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
- Wielozadaniowość oraz szybkość działania
- Wysoka kultura osobista.
- Dyspozycyjność.
- Obowiązkowość, odpowiedzialność i rzetelność.
- Komunikatywność, w tym łatwość przekazywania informacji.
- Umiejętność praktycznej interpretacji przepisów.
- Obsługa urządzeń biurowych oraz komputera, w tym pakietu MS Office.
- Praktyczna umiejętność obsługi klienta.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- Praca w zespole zajmującym się budownictwem mieszkaniowym – nowe inwestycje.
- Prowadzenie inspekcji obiektów budowlanych w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego i utrzymania obiektów budowlanych.
- Kontrola obiektów budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego.
- Realizacja zaleceń pokontrolnych dotyczących obiektów budowlanych.
- Wycena i kosztorysowanie prac.
- Określenie zakresu prac dotyczących remontów oraz inwestycji w budynkach i lokalach mieszkalnych, w tym także usługowych.
- Prowadzenie książek obiektów budowlanych w zakresie okresowych przeglądów technicznych.
- Uczestniczenie w przygotowaniu postępowań na wyłonienie wykonawców w zakresie robót budowlanych.
- Opiniowanie dokumentacji technicznych.
- Gromadzenie i przygotowywanie materiałów do opracowywania i zlecania okresowych przeglądów technicznych.
- Zlecenie konserwacji bądź remontów głównych budynków i instalacji, a także urządzeń technicznych.
- Zlecanie wykonywania dokumentacji projektowych, ekspertyz i opinii technicznych budynków.
- Koordynacja procesu uzyskiwania stosownych pozwoleń i uzgodnień dokumentacji technicznych.
- Kwalifikowanie budynków do remontów, rozbiórek w zależności od rachunku ekonomicznego i potrzeb.
- Nadzorowanie wykonywania przez firmy zewnętrzne napraw gwarancyjnych - ich zakresu, jakości, terminowości.
- Prowadzenie korespondencji w zakresie spraw technicznych, napraw gwarancyjnych oraz zaleceń pokontrolnych.
- Udzielanie odpowiedzi na pytania klientów Spółki z zakresu technicznej obsługi budynków i lokali mieszkalnych będących w zasobach Spółki i Gminy.
- Realizowanie, opracowywanie dokumentów w zakresie zgłoszeń, wniosków o pozwolenie na budowę,
- Udział w przeglądach okresowych stanu technicznego obiektów.
- Realizowanie w ramach nadzoru merytorycznego nad powierzonymi umowami obowiązku terminowego i zgodnego z treścią zawartych umów zwrotu na rzecz wykonawców zabezpieczeń należytego wykonania umów.
- Przygotowywanie projektów planów remontów, konserwacji, modernizacji i inwestycji w oparciu o przeglądy okresowe budynków i lokali, potwierdzone zgłoszenia lokatorów, zarządców lub innych służb i osób uprawnionych do tych czynności, jak również w oparciu o wieloletni program gospodarowania mieszkaniowym zasobem gminy lub zleconych przez jednostkę samorządu terytorialnego w ramach zadań statutowych.
- Przyjmowanie awarii i usterek technicznych dotyczących budynków i lokali zarządzanych przez Spółkę.
- Uczestniczenie w zadaniach związanych z opiniowaniem i przygotowaniem w zakresie merytorycznym od strony technicznej zamówień publicznych.
- Wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań związanych z zakresem czynności, zleconych przez bezpośredniego przełożonego oraz Prezesa Zarządu.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- List motywacyjny, życiorys zawodowy (CV) - należy opatrzyć własnoręcznym podpisem, numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem, a także klauzulą o następującej treści: „Dobrowolnie wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (innych niż wymagane przepisami prawa) przez administratora danych w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko: Inspektor w Zespole ds. inwestycji i remontów . Dane osobowe przekazane przeze mnie są zgodne z prawdą. Zapoznałam/Zapoznałem się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych oraz o prawach jakie mi przysługują w związku z przetwarzaniem danych osobowych.”
- Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o pracę (druk na stronie internetowej TBS Lokum) .
- Kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie oraz kwalifikacje zawodowe .
- Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwo pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu).
- Kserokopie zaświadczeń o odbytych kursach, szkoleniach.
- Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdują się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów.
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (druk na stronie internetowej TBS Lokum).
Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 29.02.2024 r. do godziny 15 00 w Sekretariacie siedziby TBS Lokum Sp. z o.o. przy ul. Wyspiańskiego 35C (I piętro, pokój 219) z dopiskiem: ,,Nabór na stanowisko pracy – Inspektor w Zespole ds. inwestycji i remontów’’ albo:
- przesłać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@tbslokum.pl albo
- przesłać na adres siedziby spółki: TBS Lokum Sp. z o.o. w Świnoujściu, ul. Wyspiańskiego 35C, 72-600 Świnoujście.
Inne informacje:
- Kserokopie dokumentów, które składa kandydat powinny być przez niego potwierdzone za zgodność z oryginałem.
- Dokumenty składane w oryginale winny być opatrzone własnoręcznym podpisem.
- Wszystkie dokumenty w języku obcym należy przedłożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
- Oferty niekompletne, które nie spełniają wymagań niezbędnych określonych ww. ogłoszeniu lub złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
- Kandydaci, których oferty spełnią wymagania zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą e-mail o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
- Dodatkowe informacje można uzyskać:
a) nr telefonu: (91) 321 22 80 wew. 56 (Kadry) lub wew. 77 (Dyrektor ds. inwestycji) albo
b) e-mail: kadry@tbslokum.pl