Październik 19, 2022
Rada Nadzorcza Spółdzielni Mieszkaniowej „MORSBUD” w Szczecinie ogłasza konkurs na stanowisko Z-ca Prezesa Zarządu
I. Wymagania wobec kandydatów przystępujących do konkursu:
1. Wykształcenie techniczne budowlane wyższe lub średnie.
2. Preferowane posiadanie przez kandydata uprawnień budowlanych.
3. Co najmniej 10-letni staż pracy dla przygotowania i realizacji inwestycji budowlanych, w szczególności mieszkaniowych - wymagany „Wykaz samodzielnie zrealizowanych prac” oraz udokumentowane terminy zatrudnienia „Świadectwami pracy”.
4. Aktualne zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia.
5. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw publicznych, w szczególności złożenie „Oświadczenia o niekaralności” i niepodleganiu ograniczeniom oraz zakazom do pełnienia funkcji kierowniczych”.
6. Oświadczenie o dyspozycyjność w nagłych i nieprzewidywalnych sytuacjach.
II. Oferta kandydata musi zawierać:
1. Kopie dokumentów do okazania i pozostawienia podczas wysłuchania kandydata przez Radę
Nadzorczą kopie dokumentów, o których mowa w w/w punktach 1-4.
2. CV z klauzulą wyrażającą zgodę do przetwarzania i przechowywania danych osobowych (RODO) .
III. Oferty składać należy w zamkniętych kopertach opatrzonych dopiskiem „Konkurs na stanowisko Wiceprezesa Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej MORSBUD w Szczecinie” do dnia 26.10.2022 do godz. 13:00 w siedzibie SM Morsbud w Szczecinie, ul. Lenartowicza 9a lub drogą e-mailową (decyduje data wpływu do SM Morsbud) . Na kopercie lub w e-mailu nie zamieszczać swoich danych osobowych.
IV. SM Morsbud dołącza obowiązujący dokument „Zakres obowiązków Z-cy Prezesa”.
V. O dopuszczeniu do konkursu zostaną powiadomieni kandydaci drogą e-mailową.
Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi do dnia 28.10.2022.
Rada Nadzorcza: Sekretarz: Barbara Banasiak Przewodniczący: Cezary Machnacz
ZAKRES OBOWIĄZKÓW ZASTĘPCY PREZESA ZARZĄDU SM „MORSBUD”
DZIAŁ TECHNICZNO - EKSPLOATACYJNY
Do podstawowych zadań działu należy w szczególności:
A. W zakresie spraw inwestycyjno - remontowych:
1. zabezpieczanie dokumentacji geologicznej i geodezyjnej,
2. zlecanie opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej,
3. przyjmowanie do eksploatacji budynków i urządzeń terenowych zrealizowanych w ramach inwestycji prowadzonych przez Spółdzielnię,
4. dokonywanie przeglądów budynków lub ich elementów oraz przeglądów instalacji,
5. sporządzanie potrzeb remontowych, konserwacyjnych oraz przygotowanie danych do planów rzeczowo-finansowych remontów i konserwacji oraz współdziałanie w ich opracowywaniu,
6. opracowywanie zbiorczych planów rzeczowo-finansowych w zakresie remontów i konserwacji budynków, lokali, urządzeń technicznych i budowli,
7. przygotowanie projektów umów na roboty remontowe, konserwacyjne, dostawy urządzeń, usług oraz sporządzanie kalkulacji w tym zakresie,
8. organizowanie i przygotowanie przetargów na wykonanie remontów, konserwacji i modernizacji zasobów lokalowych, kontrolowanie ich wykonania oraz odbiór robót,
9. zapewnienie sprawności technicznej sieci energetycznej, wodociągowej, kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, ciepłej wody oraz sieci telekomunikacyjnej, TV,
10. współdziałanie z Głównym Księgowym,
11. przygotowywanie dokumentacji do prowadzenia spraw związanych z ustanawianiem od-rębnej własności lokalowej,
12. wydawanie dokumentów do założenia ksiąg wieczystych,
B. W zakresie gospodarki zasobami mieszkaniowymi i administracji osiedla:
1. administrowanie i nadzór nad stanem technicznym i estetycznym budynków, dróg, chodników, terenów zielonych,
2. współudział w zasiedlaniu budynków i lokali przyjmowanych do eksploatacji,
3. utrzymywanie właściwego stanu technicznego i sanitarnego, bieżący nadzór nad wykonawcami usług porządkowych i komunalnych,
4. organizowanie wykonania niezbędnych robót w mieszkaniach zwolnionych i będących do dyspozycji Spółdzielni oraz przygotowanie ich do zasiedlenia,
5. organizowanie przeprowadzenia dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji odpowiednio do potrzeb,
6. zabezpieczenie właściwego użytkowania pomieszczeń ogólnych, kontrola nad właściwą eksploatacją zasobów, zaopatrzeniem w media, utrzymaniem zieleni itp.,
7. przyjmowanie zgłoszeń lokatorów o wykonanie napraw, usuniecie awarii lub skarg,
8. zabezpieczenie właściwej realizacji usunięcia zgłoszonych awarii i usterek w zasobach osiedla,
9. odbiory lokali przy zmianie użytkowników,
10. egzekwowanie utrzymania porządku, czystości i estetyki w budynkach i na terenach osiedlowych,
11. egzekwowanie zapewnienia przestrzegania przez mieszkańców osiedla regulaminu po-rządku domowego,
12. współpraca z Radą Nadzorczą i ich obsługa organizacyjno-techniczna,
13. okresowe przeprowadzenie odczytów oraz kontrola zużycia wody, gazu, energii cieplnej i elektrycznej w budynkach mieszkalnych,
14. przygotowanie zbiorczych danych do rozliczenia mediów: energia elektryczna, gaz, centralne ogrzewanie, zimna woda, ciepła woda użytkowa,
15. bieżąca współpraca z firmami ubezpieczeniowymi (zgłaszanie szkód, opracowywanie kosztorysów itp.),
16. oznakowanie budynków (nazwy ulic, numery posesji i zarządca-właściciel budynku),
17. umieszczenie i aktualizowanie tablic informacyjnych na klatkach schodowych,
18. prowadzenie ewidencji gruntów i obiektów na terenie osiedla oraz zasobów mieszkaniowych, a także ewidencji pomieszczeń i urządzeń technicznych,
19. prowadzenie rejestrów wpisów do ksiąg wieczystych praw rzeczowych i majątkowych dotyczących nieruchomości gruntowych i budynkowych oraz poszczególnych lokali,
20. zabezpieczenie p. pożarowe budynków oraz niezwłoczne usuwanie stwierdzonych usterek.
C. W zakresie rozliczeń energii cieplnej należy między innymi:
1. dokonywanie rozliczeń miesięcznych, rocznych lub za sezon grzewczy za energię cieplną wg otrzymanych, faktur, które sprawdza i potwierdza pod względem merytorycznym Prezes Zarządu,
2. sporządzanie zbiorczego zestawienia kosztów na poszczególne budynki i przekazywanie tych danych firmie rozliczeniowej wraz z wykazem zmian lokatorów w trakcie sezonu grzewczego.