Październik 19, 2022
Rada Nadzorcza Spółdzielni Mieszkaniowej „MORSBUD” w Szczecinie ogłasza konkurs na stanowisko Z-ca Prezesa Zarządu                                                                              

I. Wymagania wobec kandydatów przystępujących do konkursu:

1. Wykształcenie techniczne budowlane wyższe lub średnie.

2. Preferowane posiadanie przez kandydata uprawnień budowlanych.

3. Co najmniej 10-letni staż pracy dla przygotowania i realizacji inwestycji budowlanych, w szczególności mieszkaniowych  - wymagany „Wykaz samodzielnie zrealizowanych prac” oraz udokumentowane terminy zatrudnienia „Świadectwami pracy”.

4. Aktualne zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia.

5. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw publicznych, w szczególności złożenie „Oświadczenia o niekaralności” i niepodleganiu ograniczeniom oraz zakazom do pełnienia funkcji kierowniczych”.

6. Oświadczenie o dyspozycyjność w nagłych i nieprzewidywalnych sytuacjach.

II. Oferta kandydata musi zawierać:

1. Kopie dokumentów do okazania i pozostawienia podczas wysłuchania  kandydata przez Radę      

Nadzorczą kopie dokumentów, o których mowa w w/w punktach 1-4.

2. CV z  klauzulą wyrażającą zgodę do przetwarzania i przechowywania danych osobowych  (RODO) .

III. Oferty składać należy w zamkniętych kopertach opatrzonych dopiskiem „Konkurs na stanowisko Wiceprezesa Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej MORSBUD w Szczecinie” do dnia 26.10.2022 do godz. 13:00 w siedzibie SM Morsbud w Szczecinie, ul. Lenartowicza 9a lub drogą e-mailową (decyduje data wpływu do SM Morsbud) .  Na kopercie lub w e-mailu nie zamieszczać swoich danych osobowych.

IV. SM Morsbud dołącza obowiązujący dokument  „Zakres obowiązków Z-cy Prezesa”.  

V. O dopuszczeniu do konkursu zostaną powiadomieni kandydaci drogą e-mailową.

Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi do dnia 28.10.2022.

Rada Nadzorcza:   Sekretarz:  Barbara Banasiak              Przewodniczący: Cezary Machnacz

ZAKRES OBOWIĄZKÓW ZASTĘPCY PREZESA ZARZĄDU SM „MORSBUD”

DZIAŁ TECHNICZNO - EKSPLOATACYJNY

Do podstawowych zadań działu należy w szczególności:  

A. W zakresie spraw inwestycyjno - remontowych:

1. zabezpieczanie dokumentacji geologicznej i geodezyjnej,

2. zlecanie opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej,

3. przyjmowanie do eksploatacji budynków i urządzeń terenowych zrealizowanych w ramach inwestycji prowadzonych przez Spółdzielnię,

4. dokonywanie przeglądów budynków lub ich elementów oraz przeglądów instalacji,

5. sporządzanie potrzeb remontowych, konserwacyjnych oraz przygotowanie danych do planów rzeczowo-finansowych remontów i konserwacji oraz współdziałanie w ich opracowywaniu,

6. opracowywanie zbiorczych planów rzeczowo-finansowych w zakresie remontów i konserwacji budynków, lokali, urządzeń technicznych i budowli,

7. przygotowanie projektów umów na roboty remontowe, konserwacyjne, dostawy urządzeń, usług oraz sporządzanie kalkulacji w tym zakresie,

8. organizowanie i przygotowanie przetargów na wykonanie remontów, konserwacji i modernizacji zasobów lokalowych, kontrolowanie ich wykonania oraz odbiór robót,

9. zapewnienie sprawności technicznej sieci energetycznej, wodociągowej, kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, ciepłej wody oraz sieci telekomunikacyjnej, TV,

10. współdziałanie z Głównym Księgowym,

11. przygotowywanie dokumentacji do prowadzenia spraw związanych z ustanawianiem od-rębnej własności lokalowej,

12. wydawanie dokumentów do założenia ksiąg wieczystych,

B. W zakresie gospodarki zasobami mieszkaniowymi i administracji osiedla:

1. administrowanie i nadzór nad stanem technicznym i estetycznym budynków, dróg, chodników, terenów zielonych,

2. współudział w zasiedlaniu budynków i lokali przyjmowanych do eksploatacji,

3. utrzymywanie właściwego stanu technicznego i sanitarnego, bieżący nadzór nad wykonawcami usług porządkowych i komunalnych,

4. organizowanie wykonania niezbędnych robót w mieszkaniach zwolnionych i będących do dyspozycji Spółdzielni oraz przygotowanie ich do zasiedlenia,

5. organizowanie przeprowadzenia dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji odpowiednio do potrzeb,

6. zabezpieczenie właściwego użytkowania pomieszczeń ogólnych, kontrola nad właściwą eksploatacją zasobów, zaopatrzeniem w media, utrzymaniem zieleni itp.,

7. przyjmowanie zgłoszeń lokatorów o wykonanie napraw, usuniecie awarii lub skarg,

8. zabezpieczenie właściwej realizacji usunięcia zgłoszonych awarii i usterek w zasobach osiedla,

9. odbiory lokali przy zmianie użytkowników,

10. egzekwowanie utrzymania porządku, czystości i estetyki w budynkach i na terenach osiedlowych,

11. egzekwowanie zapewnienia przestrzegania przez mieszkańców osiedla regulaminu po-rządku domowego,

12. współpraca z Radą Nadzorczą i ich obsługa organizacyjno-techniczna,

13. okresowe przeprowadzenie odczytów oraz kontrola zużycia wody, gazu, energii cieplnej i elektrycznej w budynkach mieszkalnych,

14. przygotowanie zbiorczych danych do rozliczenia mediów: energia elektryczna, gaz, centralne ogrzewanie, zimna woda, ciepła woda użytkowa,

15. bieżąca współpraca z firmami ubezpieczeniowymi (zgłaszanie szkód, opracowywanie kosztorysów itp.),

16. oznakowanie budynków (nazwy ulic, numery posesji i zarządca-właściciel budynku),

17. umieszczenie i aktualizowanie tablic informacyjnych na klatkach schodowych,

18. prowadzenie ewidencji gruntów i obiektów na terenie osiedla oraz zasobów mieszkaniowych, a także ewidencji pomieszczeń i urządzeń technicznych,

19. prowadzenie rejestrów wpisów do ksiąg wieczystych praw rzeczowych i majątkowych dotyczących nieruchomości gruntowych i budynkowych oraz poszczególnych lokali,

20. zabezpieczenie p. pożarowe budynków oraz niezwłoczne usuwanie stwierdzonych usterek.

C. W zakresie rozliczeń energii cieplnej należy między innymi:

1. dokonywanie rozliczeń miesięcznych, rocznych lub za sezon grzewczy za energię cieplną wg otrzymanych, faktur, które sprawdza i potwierdza pod względem merytorycznym Prezes Zarządu,

2. sporządzanie zbiorczego zestawienia kosztów na poszczególne budynki i przekazywanie tych danych firmie rozliczeniowej wraz z wykazem zmian lokatorów w trakcie sezonu grzewczego.

 

 

 

Dokumenty i pliki do pobrania