Grudzień 22, 2022

Towarzystwo Budownictwa Społecznego Lokum Spółka z o.o. w Świnoujściu

poszukuje kandydatów do pracy na stanowisko:

Inspektor w Zespole ds. Inwestycji i Remontów

I. Wymagania:  

 wykształcenie wyższe  lub średnie w zakresie budownictwa i pokrewnym.

II.  Warunki pracy:

1) wymiar czasu pracy: cały etat,

2) umowa o pracę na czas określony zgodnie z art. 251 kodeksu pracy z możliwością zawarcia umowy na czas nieokreślony.

III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmować będzie głównie:

1. Pracę w zespole zajmującym się budownictwem mieszkaniowym – nowe inwestycje.

2. Prowadzenie przebudów i remontów istniejącego zasobu mieszkaniowego i użytkowego (w tym: zlecanie prac projektantom, wykonawcom robót budowlanych, kontrola i odbiory prac, prowadzenie dokumentów związanych z inwestycjami i remontami).

3. Czynności związane z utrzymaniem zasobu (np. ustalenia dot. samodzielności lokali, określenie zakresu robót budowlanych w lokalu).

4. Przygotowywanie planów i sprawozdań związanych z działalnością działu.

IV. Kandydat na stanowisko musi złożyć:

1)  list motywacyjny,

2) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o pracę,

3)  dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe (kserokopie),

4)  oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, które znajduje się na stronie  Spółki w zakładce Praca – druki do pobrania,

5) kserokopie zaświadczeń o odbytych kursach, szkoleniach.

V. Termin i miejsce składania dokumentów:

Dokumenty należy składać do  30.12.2022 r. do godziny 15.00  w siedzibie TBS Lokum sp. z  o.o. w Świnoujściu przy ul. Wyspiańskiego 35C lub przesłać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sekretariat@tbslokum.pl.

Osoby, które nie zostaną zatrudnione będą mogły odebrać złożone dokumenty do 12.01.2023r., po tym terminie dokumenty zostaną zniszczone komisyjnie.

 

Dokumenty i pliki do pobrania